Home   >   Movie Stars   >   G   >   Lauren Graham   >   Forum

Lauren Graham Forum

Happy Birthday (Sat Mar 16, 2013 7:07pm ET)report post
by Corey
Happy birthday, Lauren.
Comment on this...

Happy Birthday (Fri Mar 16, 2012 1:32pm ET)report post
by Corey
Happy birthday, Lauren.
Comment on this...

Happy Birthday (Wed Mar 16, 2011 12:01pm ET)report post
by Corey
Happy birthday, Lauren.
Comment on this...

HAPPY BIRTHDAY (Tue Mar 16, 2010 11:11am ET)report post
by Corey B.
Happy birthday, Lauren Graham.
Comment on this...

hahaahahahahhha (Wed Jul 25, 2007 3:56am ET)report post
by nabila
hahaha u guys totaly suk lol alexis bledel is a slut skank wanna b and her face is shaped like a hamburger from mcdonalds but lauren graham is aiight she use to b hell ugli though untill her 10 000 make overs any ways da only reason i have watched an still watchin gilmore girls is coz jared padalecki chad micheal murry an milo vetimigla is in it ...
holla
Comment on this...

omg (Sat Jan 21, 2006 3:15pm ET)report post
by miranda
omg lauren graham is the best actress in the world and is should be everyons favorte actress no one can ever change my mind about her i wish she was my mom i fight so much with mine that i would be having to much fu to fight with her if she was my mom that is my wish to meet her and become an actress and i am going to everything it takes to become one and i will never give up
i hope you read thie lauren and maybe you can help my first wish come true^_^!!!
Comment on this...
Re: omg (Sat Jan 21, 2006 3:20pm ET)report post
by miranda
yes that is my wish and if any one on glimore girls needs a 14 year old actress in 8th grade i am the one if someone will just give me a chance i know i can do it juse email me i will do anything so PLEASE email me if any openings come along
bye now^_^!!!
Comment on this...

Lauren Rocks (Sat Dec 10, 2005 10:11pm ET)report post
by Curran
She is always good in Gilmore Girls and rock in the pacifier she is such a talented actor
Comment on this...

hits home just a little! (Sat Jul 16, 2005 8:58pm ET)report post
by Carrie
I have always been a dedicated Gilmore Girls watcher but since my daughter was a baby I have been a single mom and I am inspired by the relationship with these 2 gals. My daughter is now 3 and its just her and I and I love it( well it has its ups and downs really lol)... I know the tv version of a mother/daughter connection is not entirely true, I still think that it would be nice to have that kinda relationship with my own daughter.
Comment on this...

Untitled (Mon Jun 6, 2005 11:01pm ET)report post
by GEENA
I ABSOLUTELY LOVE GILMORE GIRLS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IT IS FUNNY YET SLIGHTLY DRAMATIC!!!!!!THEN THERE IS THIS NATURAL GLOW AND TALENT ABOUT THE ACTORS OR ACTRESSES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Comment on this...
Untitled (Sun Nov 13, 2005 2:40pm ET)report post
by Kaitlin
I agree
Comment on this...

One hell of a woman! (Thu Jul 15, 2004 9:50am ET)report post
by Libby
She's gorgeous! There's a natural beauty about her. Whenever I see her my face lights up with happiness. I just love her! Smile
Comment on this...

Next Page >>
 

Post a new comment

name to be displayed*:    Remember me

* = required
 

e-mail:
title of comment*:
comment*:

smileys:
:-)  :-D  :-(

Never include your phone number or address in your comment. Be nice. Please refrain from inappropriate language and personal attacks. We reserve the right to delete your entry without notice. Your IP address is logged. Came across something that you or others might find offensive? Let us know by clicking on the 'report post' link.
 
Backup your data online with Dropbox. 2GB account is completely free!